Tavoitat meidät helposti

Haluatko liittyä laulavaan joukkoomme?

Tai tulisimmeko esiintymään tilaisuuteenne?
Ryhdytkö kuoron kannatusjäseneksi?

Mukaan joukkoomme mahtuu uusia laulajia. Jos nautit laulamisesta, ihastelet kauniita kuorostemmaääniä ja tunnet pikkutarkan, tuntejakin kestävän nuottien hiomisen omaksesi niin tervetuloa joukkoomme!
Valmistele lyhyt laulunäyte, jolla testataan oma äänialasi. Tämän jälkeen oletkin valmis liittymään meihin! "Pääsykoe" voidaan järjestää milloin tahansa maanantaiharjoitusten yhteydessä, otathan kuitenkin ensin yhteyttä!

Harjoittelemme maanantaisin klo 18-20 Stadin ammattiopistolla Hattulantiellä Vallilassa.

Kuoromme on esiintynyt niin keskiaikapäivillä, kuoromatineoissa, rantabulevardeilla, konserttisaleissa, maisteri-karonkassa kuin vanhainkodeissakin. Harjoittelemme kovasti ja mielellämme tulemme osaamisellamme erilaisia tilaisuuksia elävöittämään.

Yhteystietoja:

Taiteellinen johtaja: Heikki Valpola
040 521 9912, heikki.valpola (at) gmail.com

Varajohtaja: Ossi Hiltunen
ossi.w.hiltunen (at) gmail.com

Yhdistyksen puheenjohtaja: Paula Lavi
050 387 3181,  kullervo-kuoro (at) outlook.com

Allaolevalla yhteydenottolomakkeella voit lähettää kuorolle viestin; kehuja, kiitoksia, palautetta, toiveita..